استفاده از ازن درتقویت ناخن

درمان ازن  اکسیداتیو قارچ ناخن:

برای اولین بار توسط دکتر TH الیور در سال ۱۹۲۰ گزارش شده است ، ازن و روشهای اکسیداتیو توسط پزشکان برای طیف گسترده ای از مشکلات بهداشتی مورد استفاده پزشکان قرار گرفته است. علاوه بر این ، این روشها درمانی برای زخم های آلوده ، سوختگی و عفونت استفاده شد . اساس استفاده ازازن برای بهبودی مبتنی بر این است که میکروب را تجزیه می کند و سموم بدن (ازجمله قارچ) را با سوزاندن آنها از طریق فرآیند اکسیداسیون از بین می برد.

در فرآیند درمان ازن و اکسیداتیو ، تولید گلبولهای سفید افزایش می یابد، ودرنتیجه اکسیژن بیشتری به سلول های بدن تزریق میشود ، انعطاف پذیری گلبول های قرمز گسترش یافته و متابولیسم نیز تحریک می شود. به دلیل توانایی ازن در از بین بردن موجودات مضر ، بسیاری از شهرها آب آشامیدنی خود را ازن تصفیه می کنند.

ازون درمانی به یکی از روش های مختلفی از جمله تزریق ، سوزاندن ، از بین بردن “ازن” ، استفاده خارجی از روغن زیتون ازن و خودکار درمانی انجام می شود. جداسازی فرآیندی است که شامل قرار دادن یک لوله ریز در ناحیه آلوده و تا نیم لیتر ازن خالص در گاز مرطوب در کمتر از سی ثانیه معرفی می شود.برای مقابله با قارچ ناخن بهترین حالت استفاده از ازن به بدن از طریق کیسه پلاستیکی یا استفاده از روغن زیتون ازن است. استفاده از کیسه با قرار دادن انگشتان آلوده و پر کردن آن توسط ازن انجام می شود. روش دیگر استفاده از روغن زیتون ازن میباشد ، که در این روش حباب ازن از طریق روغن زیتون جذب ناحیه قارج ناخن میشود که این عمل را چندین بار درروز انجام گیرد باعث رفع قارچ زیرناخن میشود . 

 

 

ازن ازبین برنده قارج ناخن وشکستگی ناخن در برابر کلسیم بدن:

ازن یک مولکول معدنی با خاصیت ضد میکروبی مؤثر است. از درمان کلینیکی از آب ازن برای از بین بردن :

  • کاندیدا آلبیکنس .
  •  انتروکوکوس فکالیس .
  • اندوتوکسین ها .
  • بیوفیلم ها از کانال های ریشه .

علاوه بر این ، اثرات درمانی آن برای مقعد ، زخم و لیشمانیوز مورد استفاده قرارگرفته و اثرات قارچ کش ازن بر اشکال مختلف C. albicans بود.

ازن درمانی قارچ ناخن یک روش درمانی مدرن و جدید است که با موفقیت برخی افراد مورد استفاده قرار گرفته است. احتمالاً ، شما در مورد استفاده ازن به عنوان یک درمان قارچ ناخن بسیار شنیده اید.اما ، همه ما می دانیم که ازن موجود در اتمسفر با تشکیل یک پوشش محافظ ، زمین را از آسیب دیدن اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند ، و در نتیجه مانع از رسیدن آنها به زمین می شود. ازن همچنین به دلیل توانایی آن در از بین بردن باکتری ها و قارچ ها ، به طور گسترده در تصفیه آب آشامیدنی استفاده می شود. با این حال ، بسیاری از افراد نمی دانند چگونه می توانند از ازن برای از بین بردن قارچ ناخن خود استفاده کنند. اگر در درمان قارچ ناخن ازن کنجکاو هستید ، این مقاله در مورد این روش درمانی آگاهی بیشتری به شما می دهد.
ازن چیست؟ ازن یا O3 گاز بسیار واکنشی است که از سه اتم اکسیژن تشکیل شده است. این ماده به عنوان یک اکسیدان قدرتمند عمل می کند زیرا حاوی مولکول اکسیژن است که با سایر مولکولهای در تماس واکنش نشان می دهد. بسیاری از افراد به دلیل خاصیت ضد قارچی برای ازبین بردن قارچ ناخن استفاده می کنند. بنابراین ، با توجه به خاصیت ضد قارچی و اکسید کننده ازن ، شیمیدانها درمانهای موضعی را برای استفاده از ازن  برای درمان قارچ های ناخن گوشزدکرده اند . ازن معمولاً به دلیل داشتن فرآیند اکسیداسیون توسط بسیاری از افراد انجام می شود ، که با تجزیه آنها سموم را از بدن دفع  می کند. اثر آزاد کننده اکسیژن ازن یا اکسیداسیون درمانی باعث بهبود در قارچ ناخن می شود. با افزایش تولید گلبولهای سفید ، ایمنی کلی بدن را تقویت می کند.بنابراین ، هنگام درمان قارچ ناخن با استفاده از درمان ازن یا اکسیداتیو ، موفقیت این درمان بر اساس تاثیرگذاری ازن بر قارچ وباکتری وسایر سموم باید دانست .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *