تسویه هوای سالنهای کارخانجات وبهداشت محیط

از آنجا که ازن چنین اکسیدان مؤثر است ، تمام مواد آلی و معدنی را خنثی می کند. این بدان معنی است که ویروس ها ، باکتری ها ، قالب ها ، کپک ها ، قارچ ها و میکروب ها را از بین می برد. این می تواند برای از بین بردن ناخالصی ها و بو در هوا و آب استفاده شود. به عبارت دیگر ، گاز ازن می تواند هوا و آب را به همان میزان مؤثر و اغلب مؤثرتر از سایر مواد شیمیایی پاک کند.

چرا فقط از مواد شیمیایی استفاده نمی شود؟

وقتی از اسپری های شیمیایی برای پاک کردن هوا از باکتری ها یا قرار دادن مواد شیمیایی در آب برای از بین بردن میکروب ها استفاده می کنیم ، مواد شیمیایی باقیمانده ای را به جای خود می گذارند که برای انسان ناسالم است. هنگامی که ازن برای انجام همان کار استفاده می شود ، هیچ پسماند شیمیایی در خود باقی نمی گذارد. همچنین برای از بین بردن بوی بسیار مهمتر از مواد شیمیایی است زیرا در واقع باکتری های مسئول بو را می کشد ، نه اینکه فقط بوی را با دیگری مخلوط کند. ازن ۳۰۰۰ بار سریعتر عمل می کند و ۲٫۵ برابر قوی تر از کلر است.

 

بیشترین استفاده از گاز ازون درکجاست؟

ازن در هر مکانی که میکروب و بوی بد ناخواسته باشد قابل استفاده است ، که البته در همه جا وجود دارد. از این ماده برای ضد عفونی ، دفع آب و بهداشت استفاده می شود. می توان از آن ، در منزل یا محل کار ، به صورت تجاری در هتل ها ، رستوران ها و بیمارستان ها و به صورت صنعتی برای تصفیه آب و عقیم سازی در کارخانه ها و انبارهای کشاورزی استفاده کرد.

 

آیا اوزون خطرناک است؟

در مقادیر زیاد ، ازن می تواند برای انسان ناراحت کننده باشد. با این حال ، تولید ازن ازن را در سطحی تولید می کند تا میکروارگانیسم ها را از بین ببرد ، سطحی که خیلی کم برای انسان خطرناک باشد.ازن همچنین در طی رعد و برق فعال در طبیعت به صورت الکتریکی ایجاد می شود. ترشحات الکتریکی آن بوی شیرین مثبت را ایجاد می کند که ما آن را هوای تازه تمیز می فهمیم و می توان از آن یاد کرد به عنوان بوی تازه لباس های شسته شده در خارج از آفتاب برای خشک شدن استفاده می شود. چه کسی می تواند تجربه مثبت مرتبط با خوابیدن روی ورق هایی را که در معرض تابش نور خورشید قرار دارد ، انکار کند؟

 

مزایای استفاده از ازن

اکسیداسیون توسط ازن یک فرآیند کاملاً طبیعی است.پس از اتمام فرآیند ، ازن بدون مواد شیمیایی باقی می ماند.میکروارگانیسم ها نمی توانند ایمنی یا مقاومت در برابر اوزون ایجاد کنند.در هنگام استفاده ازن تقریبا ۹/۹۹ درصد میزان قتل در تمام باکتری ها ، انگل ها و ویروس ها وجود دارد.
ازن برای خالص سازی ، اکسیداسیون ، استریلیزه کردن و دئودوریز استفاده می شود.با از بین بردن باکتریها یا از بین بردن مواد شیمیایی ، ازن بو را خنثی می کند.ژنراتور ازن خود پایدار است زیرا منبع اصلی آن اکسیژن موجود در هوا است.ازن به عنوان یک گاز ، می تواند در تمام مناطقی که به عنوان ماده شیمیایی نمی تواند به مناطق خاصی برسد ، نفوذ کند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *